PROIECT: ”SISTEM INFORMATIC DESTINAT GESTIUNII REGISTRULUI AGRICOL ÎN FORMAT ELECTRONIC – ZONA CENTRU”, cod SMIS 48368
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă creşterea numărului de servicii publice online oferite de primăriile partenere către comunitate (cetăţeni, persoane juridice) şi în acelaşi timp eficientizarea activităţilor interne ale primăriilor beneficiare ale proiectului. În continuare, Consiliul Judeţean va fi denumit LIDER de parteneriat iar cele 15 UAT-uri partenere sunt:
- Primăria comuna Aluniş, cu sediul în sat Aluniş, nr. 1024, jud. Prahova.
- Primăria comuna Ariceştii Rahtivani, cu sediul în sat Ariceştii Rahtivani, nr. 75, jud. Prahova.
- Primăria comuna Băneşti, cu sediul în sat Băneşti, str. Gherghiceni, nr. 495, jud. Prahova.
- Primăria comuna Bertea, cu sediul în sat Bertea, nr. 550, jud. Prahova.
- Primăria comuna Cornu, cu sediul în sat Cornu de Jos, B-dul Eroilor, nr. 750, jud. Prahova.
- Primăria comuna Dumbrăveşti, cu sediul în sat Dumbrăveşti, nr. 98, jud. Prahova.
- Primăria comuna Gorgota, cu sediul în sat Gorgota, str. Principală, nr. 70, jud. Prahova.
- Primăria comuna Gornet, cu sediul în sat Gornet, str. Principală, nr. 77, jud. Prahova.
- Primăria comuna Păuleşti, cu sediul în sat Păuleşti, str. Principală, nr. 650, jud. Prahova.
- Primăria comuna Predeal Sărari, cu sediul în sat Predeal, nr. 68, jud. Prahova.
- Primăria comuna Ştefeşti, cu sediul în sat Ştefeşti, nr. 162B, jud. Prahova.
- Primăria comuna Surani, cu sediul în sat Păcuri, str. Principală, 231, jud. Prahova.
- Primăria comuna Telega, cu sediul în sat Telega, nr. 1437, jud. Prahova.
- Primăria comuna Târgşoru Vechi, cu sediul în sat Strejnic, nr. 753C, jud. Prahova.
- Primăria Slănic, cu sediul în str. Alexandru Odobescu, nr. 2, jud. Prahova.
Obiective specifice
- Îmbunătăţirea, optimizarea şi standardizarea activităţii de gestionare a registrului agricol precum şi îmbunătăţirea şi optimizarea activităţilor operative în cadrul primăriilor partenere la proiect;
- Introducerea unor servicii online noi pentru populaţie cu nivel de sofisticare 4 şi 5;
- Standardizarea datelor şi a schimbului de informaţii între primăriile partenere respectiv între primării şi celelalte instituţii cu funcţii complementare în domeniul Registrului Agricol;
- Creşterea abilităţilor de utilizare a tehnologiei informaţiei de către angajaţii primăriilor.
Rezultatele ce se vor obţine în urma realizării investiţiei:
- La finalizarea proiectului va fi implementat un sistem informatic integrat de gestiune a Registrului agricol în format electronic şi a activităţii operative a UAT-urilor care să fie scalabil, să respecte principiile arhitecturale SOA, să permită exportul automatizat de date către servicii de tip WebService şi să folosească o infrastructura hardware virtualizată;
- La finalul implementării fiecare primărie parteneră în proiect va avea un portal pe care vor fi disponibile 4 servicii online noi;
- La finalul implementării vor exista registrele unice la nivel de judeţ care vor fi utilizate de sistemul integrat;
- La finalul implementării vor exista interfeţe unice, centralizate la nivel de judeţ, între sistemul informatic implementat şi celelalte sisteme informatice cu funcţii complementare;
- Până la finalizarea proiectului vor fi 75 utilizatori ai sistemului, angajaţi ai primăriilor partenere, cu competenţe în operarea sistemului.
Actualizat la data de: 22/10/2015